pátek 27. března 2015

Úvodem

Úvodem


Poslední rok se mi obrátil úplně naruby. Celý svůj čas jsem proseděl u počítače a gamesek a ani nevím proč, ale přesně 15.6.2014 jsem si obul své boty na turistiku  a místo startu počítače jsem vystartoval a vyběhl ven. První kilometr byl udýchaný a upocený, stejně jako druhý a třetí, srdce mi chtělo vyskočit z hrudi, ale nepřestal jsem. Začal jsem běhat podle aplikace Endomondo u níž jsem využil připravený tréningový plán na 5 km s názvem " Z gauče 5 km" - vtipný název :). Za dva týdny už se mi běhalo dobře a navíc jsem se ujistil, že mě to bude asi bavit, proto jsem si po probrání problematiky a tipech od kamaráda Michala zaběhl koupit botky na běh. Volba padla na boty Mizuno Wave Ascend 8 - tedy trailové boty vhodné do terénu. Postupem času jsem už moc podle tréningového plánu neběhal a začal běhat delší a delší trasy. Jednou při brouzdání na facebooku někdy v prosinci jsem zahlédl odkaz  www.dalkovepochody.cz a klikl na něj, zaujalo mě množství akcí dálkových pochodů, a protože i v době před datumem výše uvedeným jsem rád chodil dlouhé treky ( i když jen párkrát za rok) rozhodl jsem se zůčastnit některých z nabízených akcí. Začal jsem hltat reportáže a blogy účastníků kdykoliv jsem měl chvíli čas četl jsem je, nejoblíbenější asi od Elišky Majorové. 
Rozhodl jsem se, že to musím vyzkoušet - bolest, puchýře, únavu, ale i víteztví sám nad sebou a trávení času s podobně bláznivými lidmi:) 

Můj první běh zde

Žádné komentáře:

Okomentovat